Umírají v Kanadě lidé po vakcinaci?

25. listopadu 2009 v 22:57 | Radomil Hradil
Na serveru euronews.net byla včera (24.11.) v 19.11 hod. zveřejněna zpráva o tom, že v Kanadě došlo k nakupení alergických reakcí na vakcínu Pandemrix (používanou i v ČR), mimo jiné měly tyto reakce podobu anafylaktického šoku.
Podivné je, že v anglické verzi najdete v této zprávě následující závažný odstavec:¨

Thirty-six Canadians, including one little boy whose face swelled up like a balloon, suffered severe allergic reactions after vaccination. 200 others died.

Tedy česky: Třicet šest Kanaďanů včetně jednoho malého chlapce, jehož obličej opuchl jako balon, utrpělo vážné alergické reakce po vakcinaci. 200 jiných zemřelo.

V německé verzi tento odstavec chybí. Je to snad proto, že v Německu i Švýcarsku se též používá Pandemrix firmy GlaxoSmithKline, a obyvatelstvo těchto zemí nemá být znepokojováno??

Anglická a německá verze:

Dovětek 27. 11.:
No vida, když si dnes kliknete na výše uvedený odkaz s anglickou zprávou, přečtete si, že ve zprávě byly faktické chyby a že byla opravena. A pak zjistíte, že chybí ausgerechnet onen inkriminovaný odstavec, ve kterém se nás zřejmě kdosi pokusil upozornit, že v Kanadě se děje něco, o čem oficiální místa nechtějí hovořit...
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama